Osztálytermi megfigyelések tapasztalatai szakképző intézmények nyelvóráin

Dombi Judit; Nikolov Marianne; Ottó István; Öveges Enikő: Osztálytermi megfigyelések tapasztalatai szakképző intézmények nyelvóráin. In: Iskolakultúra, (19) 5-6. pp. 16-39. (2009)

[thumbnail of 19_EPA00011_iskolakultura_2009-5-6.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
19_EPA00011_iskolakultura_2009-5-6.pdf

Letöltés (655kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A hazai nyelvtanítás hosszabb ideje áll az érdeklődés középpontjában. Bár számos kutatás vizsgálta a feltételeket, a folyamatokat és eredményeket (például Csapó, 2001; Fekete, Major és Nikolov, 1999; Józsa és Nikolov, 2005; Nikolov, 1999, 2003, 2007, 2008; Vágó, 2007), még mindig keveset tudunk arról, hogy mi történik a nyelvórákon, és hogyan jellemezhető a mindennapi gyakorlat. Tanulmányunk egy nagy mintás átfogó vizsgálat egy szűkebb szeletét elemzi Az idegennyelv-tanulás és tanítás helyzete és fejlesztésének lehetőségei a szakképző intézményekben (Nikolov, Ottó és Öveges, 2008) projekt adataira támaszkodva.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 19
Szám: 5-6
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 16-39
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42435
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet