Darvai Tibor: Öt recenzió, avagy az oktatáspolitikától a mintavétel metodológiájáig. In: Iskolakultúra, (19) 7-8. pp. 137-148. (2009)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
5_EPA00011_iskolakultura_2009-7-8.pdf Download (487kB) | Preview |
Abstract
A nagy számban megjelenő hazai pedagógiai témájú könyvekből a válogatás preferenciáját az indokolta, hogy a neveléstudomány minden területéről hasznos és releváns információkhoz juthassanak a tudományos közösség tagjai. Fontos szempont volt az is, hogy a neveléstudomány területének legfontosabb paradigmái, nézőpontjai kerüljenek ismertetésre olyan szerzők interpretálásában, akik (rész) diszciplínájuk meghatározó kutatói. Így került a válogatásba oktatáspolitikai, művelődéstörténeti, nőtörténeti, élettörténeti és kvantitatív módszertani kötet is. Az összeállítást magyarázza, hogy a recenziók elolvasása után az olvasók teljesebb képet kaphatnak arról, hol is áll jelenleg a hazai neveléstudomány és mely tendenciák határozzák meg tudományunkat.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 19 |
Number: | 7-8 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2009 |
Page Range: | pp. 137-148 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42433 |
Actions (login required)
View Item |