Öt recenzió, avagy az oktatáspolitikától a mintavétel metodológiájáig

Darvai Tibor: Öt recenzió, avagy az oktatáspolitikától a mintavétel metodológiájáig. In: Iskolakultúra, (19) 7-8. pp. 137-148. (2009)

[thumbnail of 5_EPA00011_iskolakultura_2009-7-8.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
5_EPA00011_iskolakultura_2009-7-8.pdf

Download (487kB) | Preview

Abstract

A nagy számban megjelenő hazai pedagógiai témájú könyvekből a válogatás preferenciáját az indokolta, hogy a neveléstudomány minden területéről hasznos és releváns információkhoz juthassanak a tudományos közösség tagjai. Fontos szempont volt az is, hogy a neveléstudomány területének legfontosabb paradigmái, nézőpontjai kerüljenek ismertetésre olyan szerzők interpretálásában, akik (rész) diszciplínájuk meghatározó kutatói. Így került a válogatásba oktatáspolitikai, művelődéstörténeti, nőtörténeti, élettörténeti és kvantitatív módszertani kötet is. Az összeállítást magyarázza, hogy a recenziók elolvasása után az olvasók teljesebb képet kaphatnak arról, hol is áll jelenleg a hazai neveléstudomány és mely tendenciák határozzák meg tudományunkat.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 19
Number: 7-8
ISSN: 1215-5233
Date: 2009
Page Range: pp. 137-148
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42433

Actions (login required)

View Item View Item