A trianguláció és az MTMM-mátrix kapcsolata a pedagógiai kutatásban

Sántha Kálmán: A trianguláció és az MTMM-mátrix kapcsolata a pedagógiai kutatásban. In: Iskolakultúra, (20) 7-8. pp. 54-62. (2010)

[thumbnail of 12_EPA00011_iskolakultura_2010-07-08.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
12_EPA00011_iskolakultura_2010-07-08.pdf

Letöltés (293kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tanulmány a kvalitatív kutatásmódszertan részterületeit kidolgozó cikkek sorába kíván illeszkedni. A kvalitatív metodológiai elvek problematikáján belül tárgyalja a trianguláció mint az érvényesség egyik biztosítékának lehetséges megjelenési formáit. Mindezt úgy teszi, hogy az MTMM-mátrix elemzésével elvi kapcsolatot keres a trianguláció és a mátrix logikai működése között, továbbá felhívja a figyelmet a validitás konvergens és divergens (diszkriminatív) aspektusára.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 7-8
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 54-62
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42387
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet