Természettudományos nevelés ma: megújult pedagógia Európa jövőjéért : vezetői összefoglaló

Rocard Michel and Csermely Peter and Jorde Doris and Lenzen Dieter and Walberg-Henriksson Harriet and Hemmo Valerie: Természettudományos nevelés ma: megújult pedagógia Európa jövőjéért : vezetői összefoglaló. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 13-30. (2010)

[thumbnail of 7_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
7_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf

Download (898kB) | Preview

Abstract

Az utóbbi években több tanulmány rámutatott, hogy aggasztóan visszaesett a fiatalság érdeklődése a kulcsfontosságú természettudományok (2) és a matematika iránt. Annak ellenére, hogy számos projekt és kezdeményezés van folyamatban a trend megfordítására, egyelőre csak a fejlődés visszafogott jelei mutatkoznak. Ha nem kerül sor hatékonyabb fellépésre, Európa hosszú távú kapacitásai az innováció, valamint az innovációhoz szükséges kutatások terén hanyatlani fognak. Ezen felül a népesség egészét nézve, egy olyan társadalomban, amely egyre nagyobb mértékben támaszkodik a tudás felhasználására, a mindennapi élethez szükséges készségek megszerzését is egyre nagyobb veszélyben látjuk.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 20
Number: 12
ISSN: 1215-5233
Date: 2010
Page Range: pp. 13-30
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42370

Actions (login required)

View Item View Item