A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell

Monoriné Papp Sarolta: A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell. In: Iskolakultúra, (20) 2. pp. 53-71. (2010)

[thumbnail of 7_EPA00011_iskolakultura_2010-02.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
7_EPA00011_iskolakultura_2010-02.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell horizontálisan és vertikálisan összehangolt kauzális hatómodell. Farkas Jánost (2008) parafrazeálva: az egyes indikátorok mögött – a releváns összekapcsolásnak köszönhetően – feltárul a jelentés. A társadalmi elvárásokból, szakmai követelményekből, valamint a hozzájuk kapcsolódó mérési-értékelési-visszajelzési szabályokból felépülő szakértői rendszer az OECD-TALIS „átfogó mérési, értékelési, minőségfejlesztési és minőségbiztosítási sztenderdjeinak” (Santiago, 2002) hazai fejlesztésű alternatívája: egy magyar modell. Az OKTKkutatás „elengedett szálainak” továbbfűzésére a szerző az ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskolájában vállalt PhD-hallgatóként kötelezettséget.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 20
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2010
Page Range: pp. 53-71
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42344

Actions (login required)

View Item View Item