Monoriné Papp Sarolta: A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell. In: Iskolakultúra, (20) 2. pp. 53-71. (2010)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
7_EPA00011_iskolakultura_2010-02.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell horizontálisan és vertikálisan összehangolt kauzális hatómodell. Farkas Jánost (2008) parafrazeálva: az egyes indikátorok mögött – a releváns összekapcsolásnak köszönhetően – feltárul a jelentés. A társadalmi elvárásokból, szakmai követelményekből, valamint a hozzájuk kapcsolódó mérési-értékelési-visszajelzési szabályokból felépülő szakértői rendszer az OECD-TALIS „átfogó mérési, értékelési, minőségfejlesztési és minőségbiztosítási sztenderdjeinak” (Santiago, 2002) hazai fejlesztésű alternatívája: egy magyar modell. Az OKTKkutatás „elengedett szálainak” továbbfűzésére a szerző az ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskolájában vállalt PhD-hallgatóként kötelezettséget.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 20 |
Number: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2010 |
Page Range: | pp. 53-71 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42344 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |