Az innováció értelmezése az oktatásban az információs és kommunikációs technológia vonatkozásában

Lakatosné Török Erika: Az innováció értelmezése az oktatásban az információs és kommunikációs technológia vonatkozásában. In: Iskolakultúra, (20) 1. pp. 50-59. (2010)

[thumbnail of 14_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
14_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf

Download (405kB) | Preview

Abstract

A tudomány és a gazdaság világában, valamint a mindennapi életben is gyakran használatos az innováció fogalma, melyet a hétköznapi szóhasználatban az új ötletek, új eszközök bevezetéséhez, használatához, egy folyamat, rendszer megújításához kötünk. Az innováció jelentheti a dolgok átalakítását, megújítását, új termékek, produktumok létrehozását, de mindenképpen tartalmazza a változás mozzanatát. A fogalom meghatározásakor fontos figyelembe venni azt a kulturális és történeti kontextust, melyben vizsgálódunk, mert ami az egyik társadalmi környezetben innovációnak minősül, lehet, hogy a másikban nem az.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 20
Number: 1
ISSN: 1215-5233
Date: 2010
Page Range: pp. 50-59
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42332

Actions (login required)

View Item View Item