Az innováció értelmezése az oktatásban az információs és kommunikációs technológia vonatkozásában

Lakatosné Török Erika: Az innováció értelmezése az oktatásban az információs és kommunikációs technológia vonatkozásában. In: Iskolakultúra, (20) 1. pp. 50-59. (2010)

[thumbnail of 14_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
14_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf

Letöltés (405kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tudomány és a gazdaság világában, valamint a mindennapi életben is gyakran használatos az innováció fogalma, melyet a hétköznapi szóhasználatban az új ötletek, új eszközök bevezetéséhez, használatához, egy folyamat, rendszer megújításához kötünk. Az innováció jelentheti a dolgok átalakítását, megújítását, új termékek, produktumok létrehozását, de mindenképpen tartalmazza a változás mozzanatát. A fogalom meghatározásakor fontos figyelembe venni azt a kulturális és történeti kontextust, melyben vizsgálódunk, mert ami az egyik társadalmi környezetben innovációnak minősül, lehet, hogy a másikban nem az.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 50-59
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42332
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet