Kamarás István: Ígéretes könyv a lelkiismeretről. In: Iskolakultúra, (20) 7-8. pp. 157-159. (2010)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
3_EPA00011_iskolakultura_2010-07-08.pdf Letöltés (228kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Fontos és hézagpótló mű Horváth H. Attiláé mindazoknak, akiknek az iskola lelkiismereti ügy. Az olvasóban megfordulhat, hogy talán túl nagyot, túl sokat ígér a Lelkiismeret és iskola szerzője, amikor arra a kérdésre keresi a választ, hogy „mit jelent napjainkban a lelkiismeret, miben mutatkozik meg a jelenléte”. Az előbbi felvetésből adódó további kérdések is magasra teszik a mércét: „Milyen szerepe van a lelkiismeretnek az erkölcsi ítéleteinkben, döntéseinkben, cselekvéseinkben?”, „Milyen hatással van az iskolai erkölcsi szocializáció a diákok erkölcsi fejlődésére, és különös tekintettel lelkiismeretükre? Hogyan ragadható meg a lelkiismeret, lehet-e fejleszteni?”
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 20 |
Szám: | 7-8 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2010 |
Oldalak: | pp. 157-159 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42316 |
![]() |
Tétel nézet |