Hegelsberger Judit and Boreczky Ágnes: The RoutledgeFalmer Reader in Multicultural Education. In: Iskolakultúra, (20) 4. pp. 129-133. (2010)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
15_EPA00011_iskolakultura_2010-04.pdf Download (379kB) | Preview |
Abstract
A Gloria Ladson Billings (University of Wisconsin) és David Gillborn (University of London) által összeállított tanulmánykötet deklarált célja, hogy multikulturális oktatás témakörében együtt szólaltassa meg a „a közös nyelv által kettéosztott két nemzet” jeles kutatóit, s pótolja azt a hiányosságot, hogy vezető amerikai szakértők alkotásai ritkán jelennek meg brit tankönyvekben és fordítva.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 20 |
Number: | 4 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2010 |
Page Range: | pp. 129-133 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42307 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |