The RoutledgeFalmer Reader in Multicultural Education

Hegelsberger Judit and Boreczky Ágnes: The RoutledgeFalmer Reader in Multicultural Education. In: Iskolakultúra, (20) 4. pp. 129-133. (2010)

[thumbnail of 15_EPA00011_iskolakultura_2010-04.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
15_EPA00011_iskolakultura_2010-04.pdf

Download (379kB) | Preview

Abstract

A Gloria Ladson Billings (University of Wisconsin) és David Gillborn (University of London) által összeállított tanulmánykötet deklarált célja, hogy multikulturális oktatás témakörében együtt szólaltassa meg a „a közös nyelv által kettéosztott két nemzet” jeles kutatóit, s pótolja azt a hiányosságot, hogy vezető amerikai szakértők alkotásai ritkán jelennek meg brit tankönyvekben és fordítva.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 20
Number: 4
ISSN: 1215-5233
Date: 2010
Page Range: pp. 129-133
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42307

Actions (login required)

View Item View Item