Hegelsberger Judit; Boreczky Ágnes: The RoutledgeFalmer Reader in Multicultural Education. In: Iskolakultúra, (20) 4. pp. 129-133. (2010)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
15_EPA00011_iskolakultura_2010-04.pdf Letöltés (379kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A Gloria Ladson Billings (University of Wisconsin) és David Gillborn (University of London) által összeállított tanulmánykötet deklarált célja, hogy multikulturális oktatás témakörében együtt szólaltassa meg a „a közös nyelv által kettéosztott két nemzet” jeles kutatóit, s pótolja azt a hiányosságot, hogy vezető amerikai szakértők alkotásai ritkán jelennek meg brit tankönyvekben és fordítva.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 20 |
Szám: | 4 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2010 |
Oldalak: | pp. 129-133 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42307 |
![]() |
Tétel nézet |