The RoutledgeFalmer Reader in Multicultural Education

Hegelsberger Judit; Boreczky Ágnes: The RoutledgeFalmer Reader in Multicultural Education. In: Iskolakultúra, (20) 4. pp. 129-133. (2010)

[thumbnail of 15_EPA00011_iskolakultura_2010-04.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
15_EPA00011_iskolakultura_2010-04.pdf

Letöltés (379kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A Gloria Ladson Billings (University of Wisconsin) és David Gillborn (University of London) által összeállított tanulmánykötet deklarált célja, hogy multikulturális oktatás témakörében együtt szólaltassa meg a „a közös nyelv által kettéosztott két nemzet” jeles kutatóit, s pótolja azt a hiányosságot, hogy vezető amerikai szakértők alkotásai ritkán jelennek meg brit tankönyvekben és fordítva.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 129-133
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42307
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet