A magyar felsőoktatási képesítési keretrendszer átfogó elemzése

Derényi András: A magyar felsőoktatási képesítési keretrendszer átfogó elemzése. In: Iskolakultúra, (20) 5-6. pp. 3-10. (2010)

[thumbnail of 10_EPA00011_iskolakultura_2010-05-06.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
10_EPA00011_iskolakultura_2010-05-06.pdf

Letöltés (456kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A magyar felsőoktatásról való gondolkodásban a kimenet felőli szabályozás és a tanulási eredmények, keretrendszerű képzésszabályozás elve először az 1993. évi, sokszor módosított felsőoktatási törvényt felváltó, 2005. évi új felsőoktatási törvény alapjául szolgáló Magyar Universitas Program (Oktatási Minisztérium, 2004) számára előtanulmányokat és policyajánlásokat kidolgozó, Csatlakozás az Európai Felsőoktatási Térséghez munkacímet viselő program (Oktatási Minisztérium, 2003) szakmai háttértanulmányai és ajánlásai között jelent meg. A CSEFT keretében több elemzés, szakértői tanulmány foglalkozott a bolognai folyamat magyarországi megvalósíthatóságával, különös tekintettel a ciklusos képzési szerkezetre való áttéréssel.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 5-6
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 3-10
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42291
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet