A tanulás értelmezése a 21. században

D. Molnár Éva: A tanulás értelmezése a 21. században. In: Iskolakultúra, (20) 11. pp. 3-16. (2010)

[thumbnail of 11_EPA00011_iskolakultura_2010-11.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
11_EPA00011_iskolakultura_2010-11.pdf

Letöltés (649kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Alvin Toffler (1970, 414. o.) kijelentése, miszerint a 21. század „analfabétái nem azok, akik nem tudnak írni és olvasni, hanem azok, akik nem tanultak meg tanulni”, már 30 évvel ezelőtt megfogalmazódott, igazságtartalma azonban napjainkban vált leginkább egyértelművé. A megfelelő tanulás képessége nélkül elveszünk a töménytelen információhalmazban, nem tudunk boldogulni sem a hétköznapi szituációk megoldásra váró problémáiban, sem pedig szociális kapcsolataink megfelelő irányításában.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 3-16
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42287
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet