A magyar bolognai folyamat – az oktatás, a képzés és a tanulás új útjai a felsőoktatásban

Bókay Antal and Derényi András: A magyar bolognai folyamat – az oktatás, a képzés és a tanulás új útjai a felsőoktatásban. In: Iskolakultúra, (20) 9. pp. 3-12. (2010)

[thumbnail of 11_EPA00011_iskolakultura_2010-09.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
11_EPA00011_iskolakultura_2010-09.pdf

Download (463kB) | Preview

Abstract

A magyar felsőoktatás szervezeti, oktatási, finanszírozási területen is jelentős átalakuláson ment át az elmúlt évtizedben (Derényi, 2009). A változások eredményeképp létrejött új felsőoktatási forma, működési mód kapcsán azonban mind az átalakulás támogatói, mind annak ellenzői is számos ponton elégedetlennek tűnnek. Írásunk, az Országos Kredittanács korábbi elemzésére építve, a magyar bolognai folyamat oktatási-képzési aspektusait, megtörtént és elmaradt újításait tárgyalja. Arra kérdezünk rá, hogy mi történt meg, mi maradt el és mi valósult meg félig vagy éppen hibásan abból, ami az eredeti terv és feladat volt.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 20
Number: 9
ISSN: 1215-5233
Date: 2010
Page Range: pp. 3-12
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42279

Actions (login required)

View Item View Item