A magyar bolognai folyamat – az oktatás, a képzés és a tanulás új útjai a felsőoktatásban

Bókay Antal; Derényi András: A magyar bolognai folyamat – az oktatás, a képzés és a tanulás új útjai a felsőoktatásban. In: Iskolakultúra, (20) 9. pp. 3-12. (2010)

[thumbnail of 11_EPA00011_iskolakultura_2010-09.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
11_EPA00011_iskolakultura_2010-09.pdf

Letöltés (463kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A magyar felsőoktatás szervezeti, oktatási, finanszírozási területen is jelentős átalakuláson ment át az elmúlt évtizedben (Derényi, 2009). A változások eredményeképp létrejött új felsőoktatási forma, működési mód kapcsán azonban mind az átalakulás támogatói, mind annak ellenzői is számos ponton elégedetlennek tűnnek. Írásunk, az Országos Kredittanács korábbi elemzésére építve, a magyar bolognai folyamat oktatási-képzési aspektusait, megtörtént és elmaradt újításait tárgyalja. Arra kérdezünk rá, hogy mi történt meg, mi maradt el és mi valósult meg félig vagy éppen hibásan abból, ami az eredeti terv és feladat volt.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 9
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 3-12
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42279
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet