A történelem didaktikája

Bényi Klaudia: A történelem didaktikája. In: Iskolakultúra, (20) 9. pp. 122-124. (2010)

[thumbnail of 12_EPA00011_iskolakultura_2010-09.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
12_EPA00011_iskolakultura_2010-09.pdf

Letöltés (392kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A magyar történelemtanítás nem egy kiváló szakkönyvvel büszkélkedhet. Ide sorolható (ha csupán az utóbbi évek termésében tallózunk) F. Dárdai Ágnes (2006) műve, továbbá Katona András és Sallai József (2002) vagy Csepela, Horváth, Katona és Nagyajtai (2003) kiváló könyvei. Ha Szlovákiát nézzük – ahol a történelemdidaktika terén szegényesebb a helyzet –, a leglényegesebb átfogó munka a Julius Alberty (1992) könyve, ennek újabb kiadása híján pedig Viliam Kratochvíl (2004, 2008, 2009) könyvei és tanulmányai.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 9
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 122-124
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42278
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet