A történelem didaktikája

Bényi Klaudia: A történelem didaktikája. In: Iskolakultúra, (20) 9. pp. 122-124. (2010)

[thumbnail of 12_EPA00011_iskolakultura_2010-09.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
12_EPA00011_iskolakultura_2010-09.pdf

Download (392kB) | Preview

Abstract

A magyar történelemtanítás nem egy kiváló szakkönyvvel büszkélkedhet. Ide sorolható (ha csupán az utóbbi évek termésében tallózunk) F. Dárdai Ágnes (2006) műve, továbbá Katona András és Sallai József (2002) vagy Csepela, Horváth, Katona és Nagyajtai (2003) kiváló könyvei. Ha Szlovákiát nézzük – ahol a történelemdidaktika terén szegényesebb a helyzet –, a leglényegesebb átfogó munka a Julius Alberty (1992) könyve, ennek újabb kiadása híján pedig Viliam Kratochvíl (2004, 2008, 2009) könyvei és tanulmányai.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 20
Number: 9
ISSN: 1215-5233
Date: 2010
Page Range: pp. 122-124
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42278

Actions (login required)

View Item View Item