A társadalmi tőke és az iskola

Bordás Andrea: A társadalmi tőke és az iskola. In: Iskolakultúra, (20) 1. pp. 145-146. (2010)

[thumbnail of 7_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
7_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf

Download (365kB) | Preview

Abstract

Pusztai Gabriella A társadalmi tőke és az iskola címet viselő új könyve a nevelésszociológiában rendkívül kiterjedt irodalommal rendelkező fogalomnak, a társadalmi tőkének az iskolai környezetben betöltött szerepével foglalkozik. Ennek aktualitását biztosítja az a tény, hogy az Európai Unió tulajdonképpen a társadalmi tőkén alapuló demokratikus rendre épül, ahol a jól működő, pozitív értékszemlélettel rendelkező, a közösségi történésekért és az egyéni sorsokért egyaránt felelősséget vállaló, erős civil szféra a társadalom mozgatórugója, s az iskola kitüntetett helyet foglal el a társadalmi normák interiorizálásában.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 20
Number: 1
ISSN: 1215-5233
Date: 2010
Page Range: pp. 145-146
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42272

Actions (login required)

View Item View Item