A társadalmi tőke és az iskola

Bordás Andrea: A társadalmi tőke és az iskola. In: Iskolakultúra, (20) 1. pp. 145-146. (2010)

[thumbnail of 7_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
7_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf

Letöltés (365kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Pusztai Gabriella A társadalmi tőke és az iskola címet viselő új könyve a nevelésszociológiában rendkívül kiterjedt irodalommal rendelkező fogalomnak, a társadalmi tőkének az iskolai környezetben betöltött szerepével foglalkozik. Ennek aktualitását biztosítja az a tény, hogy az Európai Unió tulajdonképpen a társadalmi tőkén alapuló demokratikus rendre épül, ahol a jól működő, pozitív értékszemlélettel rendelkező, a közösségi történésekért és az egyéni sorsokért egyaránt felelősséget vállaló, erős civil szféra a társadalom mozgatórugója, s az iskola kitüntetett helyet foglal el a társadalmi normák interiorizálásában.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 145-146
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42272
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet