B. Németh Mária: A természettudományi tudás/ műveltség értelmezései a nemzeti standardokban. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 92-99. (2010)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
3_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf Download (651kB) | Preview |
Abstract
A természettudományos nevelés rendszeresen visszatérő kérdése (Bybee, 1997a), hogy milyen a korszerű természettudományi műveltség, hogy mit kell tudnia a természettudományi műveltséggel rendelkező egyénnek a természettudományokból, a természettudományokról. A probléma jelentőségét mutatja, hogy nagyszámú tanulmány foglalkozik a természettudományi tudás/ műveltség leírásával, a különböző modellek elemzésével. A világ számos országában – az angolszász területeken a kilencvenes években, Európában az ezredfordulót követően – kidolgozták a természettudományi nevelést támogató alapelveket, tantervi és/vagy értékelési követelményeket.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 20 |
Number: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2010 |
Page Range: | pp. 92-99 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42266 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |