A természettudományi tudás/ műveltség értelmezései a nemzeti standardokban

B. Németh Mária: A természettudományi tudás/ műveltség értelmezései a nemzeti standardokban. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 92-99. (2010)

[thumbnail of 3_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
3_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf

Letöltés (651kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A természettudományos nevelés rendszeresen visszatérő kérdése (Bybee, 1997a), hogy milyen a korszerű természettudományi műveltség, hogy mit kell tudnia a természettudományi műveltséggel rendelkező egyénnek a természettudományokból, a természettudományokról. A probléma jelentőségét mutatja, hogy nagyszámú tanulmány foglalkozik a természettudományi tudás/ műveltség leírásával, a különböző modellek elemzésével. A világ számos országában – az angolszász területeken a kilencvenes években, Európában az ezredfordulót követően – kidolgozták a természettudományi nevelést támogató alapelveket, tantervi és/vagy értékelési követelményeket.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 12
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 92-99
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42266
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet