A természettudományi tudás/ műveltség értelmezései a nemzeti standardokban

B. Németh Mária: A természettudományi tudás/ műveltség értelmezései a nemzeti standardokban. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 92-99. (2010)

[thumbnail of 3_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
3_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf

Download (651kB) | Preview

Abstract

A természettudományos nevelés rendszeresen visszatérő kérdése (Bybee, 1997a), hogy milyen a korszerű természettudományi műveltség, hogy mit kell tudnia a természettudományi műveltséggel rendelkező egyénnek a természettudományokból, a természettudományokról. A probléma jelentőségét mutatja, hogy nagyszámú tanulmány foglalkozik a természettudományi tudás/ műveltség leírásával, a különböző modellek elemzésével. A világ számos országában – az angolszász területeken a kilencvenes években, Európában az ezredfordulót követően – kidolgozták a természettudományi nevelést támogató alapelveket, tantervi és/vagy értékelési követelményeket.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 20
Number: 12
ISSN: 1215-5233
Date: 2010
Page Range: pp. 92-99
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42266

Actions (login required)

View Item View Item