B. Németh Mária: A természettudományi tudás/ műveltség értelmezései a nemzeti standardokban. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 92-99. (2010)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
3_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf Letöltés (651kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A természettudományos nevelés rendszeresen visszatérő kérdése (Bybee, 1997a), hogy milyen a korszerű természettudományi műveltség, hogy mit kell tudnia a természettudományi műveltséggel rendelkező egyénnek a természettudományokból, a természettudományokról. A probléma jelentőségét mutatja, hogy nagyszámú tanulmány foglalkozik a természettudományi tudás/ műveltség leírásával, a különböző modellek elemzésével. A világ számos országában – az angolszász területeken a kilencvenes években, Európában az ezredfordulót követően – kidolgozták a természettudományi nevelést támogató alapelveket, tantervi és/vagy értékelési követelményeket.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 20 |
Szám: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2010 |
Oldalak: | pp. 92-99 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42266 |
![]() |
Tétel nézet |