Zemplén Gábor: Mi a haszna a természettudományos tárgyak oktatásában a tudománytörténet és a tudományfilozófia diszciplínáinak? : a Történelem és Filozófia a Tudomány Oktatásában (HIPST, avagy TöFiTO) projekt bemutatása. In: Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 56-67. (2011)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_10-11_056-067.pdf Letöltés (851kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A természettudományos tárgyak oktatása esetén a történeti megközelítést általában szükségtelennek, sőt időt rablónak tekintik a tanárok. Ugyanakkor az utóbbi évtizedekben a (tudomány)történeti szempontokat is integráló megközelítések gyakran bizonyulnak sikeresnek problémás tananyagrészeknél.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 21 |
Szám: | 10-11 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2011 |
Oldalak: | pp. 56-67 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42248 |
![]() |
Tétel nézet |