Virágh Szabolcs: Személyesség, találkozás és dialógus a tanár-diák kapcsolatban. In: Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 149-156. (2011)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_02-03_149-156.pdf Letöltés (473kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Írásomhoz nem véletlenül választottam az esszé műfaját, mivel úgy gondolom, hogy az általam kifejtendő témának és a tanári munkáról alkotott jelenlegi elképzelésemnek ez a nyelvi forma kínálja a legmegfelelőbb keretet. Az esszé műfaja szempontjából nagy jelentőséggel bír, hogy szemantikailag a „kísérlet” fogalmához kapcsolódik, és ily módon valamely prefixált, lezártságot implikáló értelem- és jelentésalkotás helyett a nyitottságot, a gondolkodás szabad, jövő idejű mozgását tételezi.
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 21 |
| Szám: | 2-3 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2011 |
| Oldalak: | pp. 149-156 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42243 |
![]() |
Tétel nézet |

