Mentori feladatokra jelentkező pedagógusok elvárásai és kompetenciáinak önértékelése

Tóth-Márhoffer Márta; Paksi László: Mentori feladatokra jelentkező pedagógusok elvárásai és kompetenciáinak önértékelése. In: Iskolakultúra, (21) 12. pp. 29-40. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_12_029-040.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_12_029-040.pdf

Letöltés (492kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Tanulmányunk olyan pedagógusokkal végzett vizsgálat eredményeit mutatja be, akik mentori feladatokra jelentkeztek. A pedagógusok egy három napos képzési programon vettek részt, melynek keretében önként és anonim módon töltöttek ki egy általunk szerkesztett kérdőívet. Kutatásunkkal azt mutatjuk be, hogyan értékelik a pedagógusok felkészültségüket a mentori munkára, milyennek ítélik kompetenciáikat, s milyen elvárásokkal fogadják a pedagógusjelölteket. Eredményeink a leendő mentorok kiválasztása és képzése szempontjából figyelemre méltóak.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 21
Szám: 12
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2011
Oldalak: pp. 29-40
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42241
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet