Sántha Kálmán: A fotóinterjú a pedagógiai architektúra vizsgálatában. In: Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 55-66. (2011)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_04-05_055-066.pdf Letöltés (762kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A tanulmány a fotóinterjú egyik bázistechnikájának, az autofotográfia módszerének pedagógiai térábrázolásban betölthető szerepére hívja fel a figyelmet. A hazai iskola számára különös architektúrai megoldással, a kanadai „hordozható osztálytermek” segítségével nyomatékosítja a térszervezés, a tér kódjelei és szimbólumrendszerei, az egyéni terek és az érzelmek egymásra gyakorolt hatását. (1)
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 21 |
Szám: | 4-5 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2011 |
Oldalak: | pp. 55-66 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42232 |
![]() |
Tétel nézet |