Molitorisz Anikó: Tizedik évfolyamos szakközépiskolás tanulók tankönyvolvasási meggyőződései. In: Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 157-165. (2011)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_06-07_157-165.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A tanulók szövegértési teljesítményéről rendszeres tájékoztatást nyújtanak az elmúlt évek nemzetközi és hazai mérései. A PIRLS és a PISA vizsgálatokban a 10 és a 15 éves tanulók teljesítményét vizsgálják, az eredmények összehasonlíthatóságát a nemzetközi szintű adatfelvétel biztosítja. Az olvasás területével foglalkozó kutatók az eredmények mögött meghúzódó okok feltárása és a szövegértési képesség fejlesztési lehetőségeinek feltérképezése érdekében a teljesítmény mögött meghúzódó olyan egyéni jellemzőket és folyamatokat is vizsgálnak, mint például az olvasási motiváció vagy az olvasási stratégiák használata.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 21 |
Szám: | 6-7 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2011 |
Oldalak: | pp. 157-165 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42210 |
![]() |
Tétel nézet |