Pető Ildikó; Ceglédi Tímea: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve : a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE). In: Iskolakultúra, (22) 11. pp. 66-82. (2012)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-11_066-082.pdf Letöltés (369kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az integrált, inkluzív oktatás terjedésével a sikeres együttnevelés elemeinek vizsgálata is elkezdődött. Kétségkívül a pedagógusok kulcspozícióban vannak, hiszen a mindennapokban, az osztályteremben kizárólagosan meghatározó vezető-szervező szerepet töltenek be tanítványaik között. Az együttneveléssel kapcsolatos attitűdjük vizsgálata azonban nehéz, de elkezdődött a megfelelő eszközök kidolgozása és továbbfejlesztése. Az írás az egyik, már több országban kipróbált skálával (SACIE) a magyar pedagógusok körében szerzett tapasztalatokat mutatja be.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 22 |
Szám: | 11 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2012 |
Oldalak: | pp. 66-82 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42098 |
![]() |
Tétel nézet |