Csapó Mónika: Az alapkészségek fejlődése az iskola kezdő szakaszában. In: Iskolakultúra, (22) 1. pp. 14-35. (2012)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_01_014-035.pdf Letöltés (524kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az utóbbi évtizedben számos vizsgálat hívta fel a figyelmet a kora gyermekkori fejlődés jelentőségére. Az általános iskola kezdő szakasza kulcsfontosságú a tanulók későbbi tanulmányi teljesítményére nézve, és meghatározó nagyobb távlatban, az élethosszig tartó tanulás kontextusában is. Az alapkészségek fejlődése, amely a kezdő szakaszt jellemzi, rendkívül fontos fázisa minden gyermek fejlődésének. A kezdő írás, olvasás és számolás készségének fejlődése és fejlettsége joggal tekinthető determináns faktornak a gyermek teljes életének alakulásában.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 22 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2012 |
Oldalak: | pp. 14-35 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42022 |
![]() |
Tétel nézet |