Áttérés online tesztelésre – a mérés-értékelés új dimenziói

Pásztor-Kovács Anita; Magyar Andrea; Hülber László; Pásztor Attila; Tongori Ágota: Áttérés online tesztelésre – a mérés-értékelés új dimenziói. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 86-100. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_11_086-100.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_11_086-100.pdf

Letöltés (507kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az online tesztelés olyan új lehetőségeket kínál, amelyek jelentős mértékű változást eredményeznek a mérés-értékelési folyamatokban. A tanulmány célja a tesztelésben lévő lehetőségek, új mérés-értékelési módszerek bemutatása olyan képességek mérésén keresztül, amelyek technológia alapú vizsgálatának módszertana egyelőre nem kidolgozott. A kutatások közös eleme az online tesztelés és a tesztek kiközvetítésére alkalmazott platform, az eDia, amely többek között alkalmas lineáris vagy adaptív, statikus és dinamikus, egyéni vagy kollaboratív tesztelés megvalósítására, kiszolgálva ezzel az új generációs pedagógiai mérés-értékelési igényeket.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 23
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 86-100
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41984
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet