Kojanitz László: A történelmi gondolkodás fejlesztése. In: Iskolakultúra, (23) 2. pp. 28-47. (2013)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_2_028-047.pdf Download (483kB) | Preview |
Abstract
Az új curriculumok világszerte egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a tanulói gondolkodás fejlesztésére. Mindinkább általánossá kezd válni az a felfogás, hogy az iskolai tudás legértékesebb részét a magasabb szintű gondolkodási képességek jelentik, mivel a megszerzett ismeretek rugalmas adaptálása ezek által valósulhat meg. Ilyen képességek birtokában tudjuk a körülöttünk lévő világ jelenségeit helyesen értelmezni és a felmerülő problémákra megfelelő válaszokat találni.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 23 |
Number: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2013 |
Page Range: | pp. 28-47 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41955 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |