A történelmi gondolkodás fejlesztése

Kojanitz, László: A történelmi gondolkodás fejlesztése. Iskolakultúra, (23) 2. pp. 28-47. (2013)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_2_028-047.pdf

Download (483kB) | Preview

Abstract

Az új curriculumok világszerte egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a tanulói gondolkodás fejlesztésére. Mindinkább általánossá kezd válni az a felfogás, hogy az iskolai tudás legértékesebb részét a magasabb szintű gondolkodási képességek jelentik, mivel a megszerzett ismeretek rugalmas adaptálása ezek által valósulhat meg. Ilyen képességek birtokában tudjuk a körülöttünk lévő világ jelenségeit helyesen értelmezni és a felmerülő problémákra megfelelő válaszokat találni.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 23
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2013
Page Range: pp. 28-47
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41955

Actions (login required)

View Item View Item