Akadályozott hallgatók a felsőoktatásban?

Karlovitz János: Akadályozott hallgatók a felsőoktatásban? In: Iskolakultúra, (23) 10. pp. 52-60. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_10_052-060.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_10_052-060.pdf

Letöltés (338kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A világon számos országának egyre több egyetemén – és nem csak Európában vagy Észak-Amerikában, hanem Afrikában és Ázsiában is – működik valamilyen felsőoktatás-kutató, -fejlesztő és -képző központ, amelyeknek elsődleges célja és funkciója a legtöbb esetben a belső továbbképzések szervezése, az oktatói állomány pedagógiai-szakmódszertani kultúrájának elmélyítése, kompetenciáinak fejlesztése.* Egyre gazdagabb szakirodalom áll rendelkezésünkre a témában – és itt tényleg csak néhány könyvet említünk meg a több tízezerből (például: Ramsden, 2003, aki az elméleti kérdéseken túlmenően a tervezésre és az eredmények értékelésére helyezi fő hangsúlyait; Nicholls, 2002; Hativa, 2000; kicsit korábban Brown és Atkins, 1988; Robson, 2006 együtt kezeli a felsőoktatás és az egyéb továbbképzések módszertanát stb.)

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 23
Szám: 10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 52-60
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41950
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet