Jelzések NYIK-es tanulók olvasmánymegértéséről

H. Tóth István: Jelzések NYIK-es tanulók olvasmánymegértéséről. In: Iskolakultúra, (23) 2. pp. 12-27. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_2_012-027.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_2_012-027.pdf

Letöltés (383kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Ez a dolgozatom „Az olvasás: fölfedezés” – Egy korosztály irodalomértésének alakulása című, 1997-ben megvédett kandidátusi értekezésem (Magyar Tudományos Akadémia Doktori Tanácsa, Budapest) alapján készült. Köszönettel tartozom témavezetőmnek, A. Jászó Anna egyetemi tanárnak a kutatásaim kritikai szemléletű irányításáért és Zsolnai József professzor úrnak, a Nyelvi, irodalmi és kommunikációs program (NYIK) kidolgozójának, aki az értekezésem elkészültét megkülönböztetett figyelemmel, nem egyszer bátorító észrevételeivel kísérte.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 23
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 12-27
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41937
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet