Jelzések NYIK-es tanulók olvasmánymegértéséről

H. Tóth István: Jelzések NYIK-es tanulók olvasmánymegértéséről. In: Iskolakultúra, (23) 2. pp. 12-27. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_2_012-027.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_2_012-027.pdf

Download (383kB) | Preview

Abstract

Ez a dolgozatom „Az olvasás: fölfedezés” – Egy korosztály irodalomértésének alakulása című, 1997-ben megvédett kandidátusi értekezésem (Magyar Tudományos Akadémia Doktori Tanácsa, Budapest) alapján készült. Köszönettel tartozom témavezetőmnek, A. Jászó Anna egyetemi tanárnak a kutatásaim kritikai szemléletű irányításáért és Zsolnai József professzor úrnak, a Nyelvi, irodalmi és kommunikációs program (NYIK) kidolgozójának, aki az értekezésem elkészültét megkülönböztetett figyelemmel, nem egyszer bátorító észrevételeivel kísérte.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 23
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2013
Page Range: pp. 12-27
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41937

Actions (login required)

View Item View Item