A felnőttképzés újabb elméleti irányai

Feketéné Szakos Éva: A felnőttképzés újabb elméleti irányai. In: Iskolakultúra, (23) 9. pp. 63-74. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_09_063-074.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_09_063-074.pdf

Download (514kB) | Preview

Abstract

Gyakorlatközpontú világunkban szüksége van-e a felnőttképzésnek tudományos elméletekre? Egyáltalán képesek-e leírni a felnőttképzés folyton változó és sokszínű valóságát a teoretikusok elméleti rendszerei? Melyek az egyes elméleti koncepciók súlypontjai? Hol tart a felnőttképzés professzionalizációs folyamata, és mi jellemzi ma az andragógia mint tudományterület helyzetét és elfogadottságát? A tanulmány e kérdések megválaszolásához kíván hozzájárulni a hazai andragógia számára is releváns, újabb nemzetközi elméletek és empirikus kutatási eredmények elemzésével.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 23
Number: 9
ISSN: 1215-5233
Date: 2013
Page Range: pp. 63-74
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41930

Actions (login required)

View Item View Item