Fejes József Balázs: A tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálata a célelmélet alapján felső tagozatos tanulók körében. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 44-57. (2013)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_11_044-057.pdf Download (622kB) | Preview |
Abstract
A tanulási motiváció kutatásának egyik legaktívabb vonulatát napjainkban a célorientációs elmélet (goal theory, goal orientation theory, achievement goal construct) képviseli. A célelmélet keretei között a tanulók motivációs jellemzőit a célorientációkkal, a tanulási környezet holisztikus motivációs sajátosságait a célstruktúrákkal írják le. Jelen munka a célstruktúrák észlelését befolyásoló tényezők azonosítására vállalkozik felső tagozatos tanulóink körében matematika tantárgyhoz kötődően.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 23 |
Number: | 11 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2013 |
Page Range: | pp. 44-57 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41929 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |