A tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálata a célelmélet alapján felső tagozatos tanulók körében

Fejes József Balázs: A tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálata a célelmélet alapján felső tagozatos tanulók körében. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 44-57. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_11_044-057.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_11_044-057.pdf

Download (622kB) | Preview

Abstract

A tanulási motiváció kutatásának egyik legaktívabb vonulatát napjainkban a célorientációs elmélet (goal theory, goal orientation theory, achievement goal construct) képviseli. A célelmélet keretei között a tanulók motivációs jellemzőit a célorientációkkal, a tanulási környezet holisztikus motivációs sajátosságait a célstruktúrákkal írják le. Jelen munka a célstruktúrák észlelését befolyásoló tényezők azonosítására vállalkozik felső tagozatos tanulóink körében matematika tantárgyhoz kötődően.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 23
Number: 11
ISSN: 1215-5233
Date: 2013
Page Range: pp. 44-57
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41929

Actions (login required)

View Item View Item