Daru Katalin: Alkalmazott tudástérelmélet. In: Iskolakultúra, (23) 1. pp. 107-111. (2013)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_1_107-111.pdf Letöltés (356kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Tóth Zoltán Alkalmazott tudástérelmélet című munkájában a kutatói figyelem a tanulók tudásszerkezetének feltérképezésére, modellezésére, a szakértői és valós tanulási utak összehangolására, a tévképzetekre és a fogalmi váltás elősegítésére irányul. A kutatás újszerűségét elsősorban a fenomenográfiás elemzéssel kombinált tudástérelmélet alkalmazása jelenti, melynek során a tudástér elemeit a tanulói válaszok rendszerezése után általánosítással képzett kategóriák adják. Az eredmények túlmutatnak a szerző elsődleges kutatási területe, a kémia körén.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 23 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2013 |
Oldalak: | pp. 107-111 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41922 |
![]() |
Tétel nézet |