A probléma-alapú tanítás/tanulás alkalmazása humán tantárgyak területén

Bús Enikő: A probléma-alapú tanítás/tanulás alkalmazása humán tantárgyak területén. In: Iskolakultúra, (23) 11. pp. 34-43. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_11_034-043.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_11_034-043.pdf

Letöltés (387kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Évek óta zajlanak uniós szintű projektek (pl. POLLEN, SINUS, PRIMAS) a természettudományos tantárgyak oktatásának módszertani reformálása érdekében, viszont a humán tantárgyak, a kommunikáció és az irodalom módszertani megújulása jelenleg az előbbieknél kevésbé kiforrott terület. A következőkben egy olyan tanulási módszer, a probléma-alapú tanulás alkalmazási lehetőségeit vizsgálom humán területen, mellyel a problémamegoldó képesség, a kritikai gondolkodás, a kooperatív készség, az önszabályozó tanulás és sok egyéb készség mellett a hatékony beszéd- és íráskészséget és a szövegértést is hatékonyan lehet fejleszteni.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 23
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 34-43
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41916
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet