A probléma-alapú tanítás/tanulás alkalmazása humán tantárgyak területén

Bús, Enikő: A probléma-alapú tanítás/tanulás alkalmazása humán tantárgyak területén. Iskolakultúra, (23) 11. pp. 34-43. (2013)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_11_034-043.pdf

Download (387kB) | Preview

Abstract

Évek óta zajlanak uniós szintű projektek (pl. POLLEN, SINUS, PRIMAS) a természettudományos tantárgyak oktatásának módszertani reformálása érdekében, viszont a humán tantárgyak, a kommunikáció és az irodalom módszertani megújulása jelenleg az előbbieknél kevésbé kiforrott terület. A következőkben egy olyan tanulási módszer, a probléma-alapú tanulás alkalmazási lehetőségeit vizsgálom humán területen, mellyel a problémamegoldó képesség, a kritikai gondolkodás, a kooperatív készség, az önszabályozó tanulás és sok egyéb készség mellett a hatékony beszéd- és íráskészséget és a szövegértést is hatékonyan lehet fejleszteni.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 23
Number: 11
ISSN: 1215-5233
Date: 2013
Page Range: pp. 34-43
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41916

Actions (login required)

View Item View Item