Többségi, hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképe

Bathó Edit and Fejes József Balázs: Többségi, hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképe. In: Iskolakultúra, (23) 7-8. pp. 3-16. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_7-8_003-016.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_7-8_003-016.pdf

Download (385kB) | Preview

Abstract

A tanulmány nyolcadik osztályos tanulók jövőképének, valamint a jövőkép alakulásában szerepet játszó háttértényezőknek a vizsgálatát célozza. Összehasonlítjuk többségi, hátrányos helyzetű, valamint sajátos nevelési igényű tanulók vélekedéseit jövőjükről a következő területeken: oktatás és továbbtanulás, család, szabadidő, barátok, kapcsolat a szülőkkel, birtokolt tárgyak. Emellett elemzésünk az énkép és a családi-otthoni körülmények, valamint a jövőről való gondolkodás összefüggéseit vizsgálja.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 23
Number: 7-8
ISSN: 1215-5233
Date: 2013
Page Range: pp. 3-16
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41904

Actions (login required)

View Item View Item