Többségi, hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképe

Bathó, Edit and Fejes, József Balázs: Többségi, hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképe. Iskolakultúra, (23) 7-8. pp. 3-16. (2013)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_7-8_003-016.pdf

Download (385kB)

Abstract

A tanulmány nyolcadik osztályos tanulók jövőképének, valamint a jövőkép alakulásában szerepet játszó háttértényezőknek a vizsgálatát célozza. Összehasonlítjuk többségi, hátrányos helyzetű, valamint sajátos nevelési igényű tanulók vélekedéseit jövőjükről a következő területeken: oktatás és továbbtanulás, család, szabadidő, barátok, kapcsolat a szülőkkel, birtokolt tárgyak. Emellett elemzésünk az énkép és a családi-otthoni körülmények, valamint a jövőről való gondolkodás összefüggéseit vizsgálja.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2013
Volume: 23
Number: 7-8
Page Range: pp. 3-16
ISSN: 1215-5233
Collection: Folyóiratok
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2018. Oct. 17. 15:44
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41904

Actions (login required)

View Item View Item