Simon Katalin: Napjaink tanulásszervezési megoldásai a hazai közoktatásban. In: Iskolakultúra, (24) 5. pp. 108-119. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_5_108-119.pdf Letöltés (348kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Tanulásszervezésen az iskolai tanuláshoz szükséges térbeli, időbeli, tárgyi és személyi feltételek biztosítását értjük, melyek révén a tanulási folyamat optimális körülmények között mehet végbe. Napjainkban egyre nagyobb az igény mind a társadalom, mind a tanárok, mind a tanulók részéről, hogy a hagyományos tanulásszervezési módok mellett újszerű eljárások is bevezetésre kerüljenek. A tanulmány a jelen magyar sajátosságok tükrében, számba véve a térszervezés, az időszervezés és a tantárgyszervezés különböző lehetőségeit és megoldási módjait, kíván betekintést nyújtani a témába, ezzel is hozzájárulva az iskolák módszertani megújulásához.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 24 |
Szám: | 5 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2014 |
Oldalak: | pp. 108-119 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41890 |
Tétel nézet |