Széll Krisztián: A tanári alkalmassági vizsga intézményi gyakorlatai, (ön)reflexiók. In: Iskolakultúra, (24) 1. pp. 117-126. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_1_117-126.pdf Letöltés (326kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Jelen írás négy felsőoktatási intézménytől – Szegedi Tudományegyetem Tanárképző Központ, Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központ, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar Vitéz János Tanárképző Központ – kapott, az osztatlan tanárképzésre jelentkezők pályaalkalmassági vizsgálatáról szóló önértékelés fontosabb sajátosságait, megállapításait és következtetéseit foglalja össze. Mivel az intézményi önértékelések szerkezete nem egységes, külön-külön alfejezetekben dolgozzuk fel az egyes felsőoktatási intézmények gyakorlatait. Ezt követően a tanári pályaalkalmassági vizsgával kapcsolatos releváns intézményi véleményeket, reakciókat, javaslatokat összegezzük
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 24 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2014 |
Oldalak: | pp. 117-126 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41873 |
![]() |
Tétel nézet |