Felsőoktatási továbbtanulás kistérségi összefüggései

Polónyi István: Felsőoktatási továbbtanulás kistérségi összefüggései. In: Iskolakultúra, (24) 5. pp. 3-17. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_5_003-017.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_5_003-017.pdf

Letöltés (587kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Azt tudjuk, hogy a közoktatási eredményességet befolyásolja az iskolák térségi elhelyezkedése (lásd Garami Erika kutatásait, például: Garami, 2003, 2009, 2013 vagy Kocsis, 2010). Ebben az írásban azt a (kutatási) kérdést vizsgáljuk, hogy a felsőoktatási továbbtanulás hogyan függ össze a továbbtanulásra jelentkezők kistérségi lakóhelyével. Hipotézisünk szerint, mint ahogy a közoktatási eredmények, úgy a felsőoktatási továbbtanulás is együttmozog a kistérségek fejlettségével, a továbbtanulási törekvés és a tényleges továbbtanulás annál nagyobb arányú, minél fejlettebb egy kistérség

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 24
Szám: 5
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 3-17
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41854
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet