Mártonfi György: A korai iskolaelhagyás és néhány kapcsolódó mutató összefüggése. In: Iskolakultúra, (24) 5. pp. 77-90. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_5_077-090.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A korai iskolaelhagyás (az angol Early School Leaving név kezdőbetűivel rövidítve ELS) fogalmát korábban Angliában dolgozták ki és használták. Az európai uniós szakpolitika-formálók a kilencvenes években adaptálták, és a 2000-es évek eleje óta ez az egyik legfontosabb indikátor az uniós oktatási célkitűzések között.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 24 |
Szám: | 5 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2014 |
Oldalak: | pp. 77-90 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41824 |
![]() |
Tétel nézet |