Kis-Tóth Lajos; Borbás László; Kárpáti Andrea: Táblagépek alkalmazása az oktatásban: tanári tapasztalatok. In: Iskolakultúra, (24) 9. pp. 50-71. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_09_050-071.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az újmédia a 20. század technológiai forradalmának talaján, a média alkotás és fogyasztás új módjait alakítja ki. A korszerű média környezet dinamikus: az internet-alapú televízióműsor bárhonnan követhető, az interaktív programokba mobil eszközökkel az internetelérés függvényében akár egy tanórán is bekapcsolódhatunk. A fájlmegosztók lehetővé teszik oktatási anyagaink gyors terjesztését, a 3D és a hologramos televízió a tudományos vizualizáció új lehetőségeit nyitja meg, s ezzel a természettudományos oktatás számára is izgalmas lehetőségeket teremt (Lister, Dovey, Giddings, Grant és Kelly, 2009). A tabletek, okos telefonok jelentősen kitágítják az oktatási lehetőségeinket, hiszen a képzés színterévé tehetik a természeti környezetet, a múzeumot vagy egy gyárat.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 24 |
Szám: | 9 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2014 |
Oldalak: | pp. 50-71 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41818 |
Tétel nézet |