Dóra László: A Bales-féle csoportos interakció folyamatelemzés. In: Iskolakultúra, (24) 6. pp. 17-30. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_06_017-030.pdf Letöltés (946kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az oktatás és üzleti élet területén végzett kutatások szerint a problémamegoldó csoportok olyan eredményekre jutnak, amelyek felülmúlják a csoportot alkotó egyének megoldásait. A szinergia-hatás eredményeként a csoport összteljesítménye nagyobb, mint az egyes tagoké együtt. A csoport teljesítménye természetesen még több változótól is függ, de tagjainak aktív, problémára irányuló megnyilatkozásai alakítják ki a rendelkezésre álló idő alatt a lehetséges megoldásokat. A kommunikatív szempontból vizsgált csoportos interakció-elemzés alapján a kommunikáció formái határozzák meg a hatékonyságot, és ezek egymáshoz viszonyított arányai.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 24 |
Szám: | 6 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2014 |
Oldalak: | pp. 17-30 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41782 |
Tétel nézet |