A gyermekmúzeumok pedagógiai háttere és fejlődésének állomásai

Torgyik Judit: A gyermekmúzeumok pedagógiai háttere és fejlődésének állomásai. In: Iskolakultúra, (25) 10. pp. 139-146. (2015)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2015_10_15.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_10_15.pdf

Letöltés (827kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban a gyermekmúzeumok a legsikeresebb, a leglátogatottabb múzeumok közé tartoznak a világon: jóval magasabb látogatószámmal és egyúttal hosszabb tartózkodási idővel jellemezhetők, mint társaik. Megjelenésükkel radikálisan új szemléletmódot hoztak a múzeumok világába, s egyúttal ma is jól kimutatható hatást gyakorolnak a többi múzeum mindennapi működésére, mintegy folyamatos megújulásra, változásra késztetve őket.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 25
Szám: 10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 139-146
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41761
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet