Ulicza Nikolett; Gajdos Dóra; Bőthe Beáta; Tóth-Király István; Orosz Gábor: A Rövid Egyetemi Unalom Kérdőív faktorstruktúrája. In: Iskolakultúra, (25) 10. pp. 69-77. (2015)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
07.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásunk célja az volt, hogy – Pekrun, Goetz, Titz és Perry (2002) Teljesítmény Érzelmek Kérdőívét (Achievement Emotions Questionnaire, AEQ) felhasználva – megvizsgáljuk az Egyetemi Unalom Kérdőív faktorstruktúráját. A vizsgálatban 370 egyetemi hallgató vett részt, 87 férfi és 283 nő. A megerősítő faktorelemzés (CFA) szerint a kérdőív hosszabb verziója majdnem elfogadható modellilleszkedést mutat, azonban a rövid változat faktorstruktúrája teljes mértékben megfelel a követelményeknek. A kérdőív alapul szolgálhat további kutatásokhoz, melyek célja az oktatással kapcsolatos érzelmek feltárása. Az eredményeket az unalommal való megküzdés fényében értelmeztük.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 25 |
Szám: | 10 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2015 |
Oldalak: | pp. 69-77 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41746 |
![]() |
Tétel nézet |