Tóth János: Az együttműködés lehetőségeiről és feltételeiről a tanulásmenedzselő rendszerek esetében. In: Iskolakultúra, (25) 12. pp. 56-67. (2015)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
04.pdf Letöltés (922kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A tanulmányban a tanár-diák együttműködés szempontjából elemezzük a tanulásmenedzselő rendszerekben (Learning Management System, LMS) és specifikusan a CooSpace-ben rejlő lehetőségeket. Az elemzés során megvizsgáljuk a Web 2.0-ás tanulásmenedzselő rendszerek kialakulásának technológiai és nem-technológiai hátterét, hogy azonosítsuk azokat a célkitűzéseket és mögöttes elképzeléseket, amelyek megvalósulásának ezek a rendszerek tekinthetőek. Célul tűztük ki továbbá olyan kérdések megfogalmazását, melyek megválaszolása segítheti a tanulásmenedzselő rendszerek funkcióinak kielégítő pontosságú konceptualizálását a kommunikációtudományok területén. Ehhez szükséges volt megvizsgálni azokat a kompetenciákat, melyek megléte mind oktatói, mint pedig hallgatói részről elengedhetetlen feltétele ezen rendszerek standard és perszonalizált változatainak használatához. Az eredmények azt mutatják, hogy ezek a kompetenciák szorosan kapcsolódnak az autonómia személyi és közösségi fogalmához, és egyúttal ezen rendszerek ideális továbbfejlesztési irányát is nagymértékben meghatározzák.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 25 |
Szám: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2015 |
Oldalak: | pp. 56-67 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41736 |
Tétel nézet |