Schiffer Csilla: Többszólamúság és inkluzív nevelés. In: Iskolakultúra, (25) 7-8. pp. 154-157. (2015)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_07-08_25.pdf Letöltés (731kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az utóbbi években az integráció mellett a tőle szemléletben eltérő inklúzió fogalma is egyre szélesebb körben terjed, egyre több gyógypedagógiai és pedagógiai szakkönyv jelenik meg erre a fogalomra utaló címmel. A komáromi Selye János Egyetem is csatlakozott ehhez az irányvonalhoz – mondhatnám pedagógiai mozgalomhoz – azzal, hogy 2013-ban kiadta Strédl Terézia Inkluzív pedagógia avagy a gyógypedagógiáról másképp című könyvét.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 25 |
Szám: | 7-8 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2015 |
Oldalak: | pp. 154-157 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41734 |
![]() |
Tétel nézet |