Debreczeni Dániel Géza; Rausch Attila: A magyar tanulók tudása a tudásszint-mérések tükrében. In: Iskolakultúra, (25) 7-8. pp. 125-129. (2015)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_07-08_16.pdf Letöltés (756kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A Diagnosztikus mérések fejlesztése című projekt keretein belül készült, Csapó Benő által szerkesztett Mérlegen a magyar iskola című kötet a magyar tanulókra vonatkozó hazai és nemzetközi tudásszint-mérések adatainak összegyűjtésére és elemzésére vállalkozott. A 2012-ben, az akkori Nemzeti Tankönyvkiadó gondozásában megjelent szintetizáló mű tizenkét kutatási terület elméleti hátterét, mérés-értékelési adatait és pedagógiai relevanciáját mutatja be. Kitér – többek között – az olvasás-, a matematika- és a természettudományi vizsgálatok eredményeire, számszerűsítve a magyar tanulók tudásának változását és főbb jellemzőit.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 25 |
Szám: | 7-8 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2015 |
Oldalak: | pp. 125-129 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41725 |
Tétel nézet |