Vígh-Kiss Erika Rozália: Új lehetőségek a matematikai képességek diagnosztizálásában. In: Iskolakultúra, (25) 5-6. pp. 208-210. (2015)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_05-06_208-210.pdf Letöltés (700kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A magyar és angol nyelven is megjelent Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez című kötet szerzői arra vállalkoznak, hogy a legújabb kutatások alapján elméleti és gyakorlati segítséget nyújtsanak a matematikai képességek diagnosztikus online méréséhez.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 25 |
Szám: | 5-6 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2015 |
Oldalak: | pp. 208-210 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41709 |
![]() |
Tétel nézet |