Kognitív aktiváció és tanári kompetencia matematikaórán [Kunter, M., Baumert, J., Blum, W., Klusmann, U., Krauss, S. és Neubrand, M. (2013): Cognitive activation in the mathematics classroom and professional competence of teachers: Results from the COACTIV project c. könyvéről]

Rausch Attila: Kognitív aktiváció és tanári kompetencia matematikaórán [Kunter, M., Baumert, J., Blum, W., Klusmann, U., Krauss, S. és Neubrand, M. (2013): Cognitive activation in the mathematics classroom and professional competence of teachers: Results from the COACTIV project c. könyvéről]. In: Iskolakultúra, (26) 4. pp. 132-133. (2016)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2016_04_16.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_04_16.pdf

Letöltés (169kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A berlini Max Planck Intézet, több német egyetemmel együttműködve, a 2003-as OECD PISA-méréssel párhuzamosan indította útjára a Kognitív aktivációs oktatás és a tanulók matematikatudásának fejlődése (COACTIV) kutatási programot. A program során a tanárok szakmai kompetenciájának szerkezetét, fejlődését és gyakorlati alkalmazását tárták fel. A kutatási projekt keretében két longitudinális vizsgálatot valósítottak meg: elsőként a PISA-mérésben részt vevő iskolák diákjait és tanárait vizsgálták, a második fókuszában a tanárjelöltek álltak, akiket a képzésük kezdetétől szakmai gyakorlataikon át egészen munkába állásukig követtek nyomon.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 26
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 132-133
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41619
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet