Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása

Hunyady Györgyné: Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása. In: Iskolakultúra, (26) 2. pp. 80-87. (2016)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2016_02_06.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_02_06.pdf

Letöltés (862kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Orosz Sándor professzorral személyesen különböző szakmai testületekben találkoztam. Ezekben elsősorban közéleti szerepben figyelhettem meg, s tanulhattam meg tőle a megalapozott, tényekkel és érvekkel gondosan alátámasztott, körültekintő véleménymondás, értékelés jelentőségét. A megítélés tárgya rendszerint egy-egy kutatói teljesítmény volt, tétje: befogadja-e a tudományos közösség az illetőt, következménye szakmai karrierek felívelése vagy megakadása. Azt tapasztaltam, Orosz Sándor véleménye kialakításakor mindenkor a feladat súlyának tudatában mérlegelte – úgy vélem, nem csak mondandóját, de – minden egyes szavát is. Ma is példaértékű.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 26
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 80-87
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41570
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet