Hunyady Györgyné: Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása. In: Iskolakultúra, (26) 2. pp. 80-87. (2016)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_02_06.pdf Letöltés (862kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Orosz Sándor professzorral személyesen különböző szakmai testületekben találkoztam. Ezekben elsősorban közéleti szerepben figyelhettem meg, s tanulhattam meg tőle a megalapozott, tényekkel és érvekkel gondosan alátámasztott, körültekintő véleménymondás, értékelés jelentőségét. A megítélés tárgya rendszerint egy-egy kutatói teljesítmény volt, tétje: befogadja-e a tudományos közösség az illetőt, következménye szakmai karrierek felívelése vagy megakadása. Azt tapasztaltam, Orosz Sándor véleménye kialakításakor mindenkor a feladat súlyának tudatában mérlegelte – úgy vélem, nem csak mondandóját, de – minden egyes szavát is. Ma is példaértékű.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 26 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2016 |
Oldalak: | pp. 80-87 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41570 |
![]() |
Tétel nézet |