A neveléstudomány helyzetéről

Polónyi István: A neveléstudomány helyzetéről. In: Iskolakultúra, (26) 4. pp. 3-20. (2016)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2016_04_01.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_04_01.pdf

Letöltés (2MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A Tudománypolitikai Stratégia (2014–2020) így ír: „Az adatok idősoros vizsgálata […] a publikációs produktivitás stagnálása nyomán Magyarország folyamatosan veszti el versenyelőnyét, miközben versenytársai hasonló adatai növekedést mutatnak.” (54. o.) Több elemzés is felhívta a figyelmet arra, hogy a hazai neveléstudomány nemzetközi publikációs teljesítményére különösen igaz ez a kijelentés. Mint Csapó (2015b) írja: „Magyarország nem tartozik azok közé az országok közé, ahol a neveléstudomány különösebben fejlett lenne”.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 26
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 3-20
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41554
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet