Konstruktivizmus és drámapedagógia

Zalay Szabolcs: Konstruktivizmus és drámapedagógia. In: Iskolakultúra, (16) 1. pp. 66-71. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_01_066-071.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_01_066-071.pdf

Letöltés (103kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Olyan pedagógiáról szeretnék most írni, amely az alkotás örömét adja diáknak és tanárnak is. Mégsem mond le a tanulás komolyságáról, nem infantilizál, nem parttalan játszadozás, hanem tudatos építkezés, szoros együttműködésen alapuló, tanuló-központú, élményszerű tanítás-tanulás. A modern drámapedagógiáról lesz szó.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 66-71
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41300
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet