Zalay Szabolcs: Konstruktivizmus és drámapedagógia. In: Iskolakultúra, (16) 1. pp. 66-71. (2006)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_01_066-071.pdf Letöltés (103kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Olyan pedagógiáról szeretnék most írni, amely az alkotás örömét adja diáknak és tanárnak is. Mégsem mond le a tanulás komolyságáról, nem infantilizál, nem parttalan játszadozás, hanem tudatos építkezés, szoros együttműködésen alapuló, tanuló-központú, élményszerű tanítás-tanulás. A modern drámapedagógiáról lesz szó.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 16 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2006 |
Oldalak: | pp. 66-71 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 09. 11:05 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41300 |
![]() |
Tétel nézet |